מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    גמילה תרופות אופיואידים

    אחת מההתמודדויות הקשות ביותר הינה גמילה תרופות אופיואידים. אופיואידים הינם חומרים ממכרים במיוחד אשר הגמילה מהם מלווה בתסמינים רבים ולא נעימים. אמנם פעמים רבות אופיואידים ניתנים בעזרת מרשם רופא אך אין זה אומר שניתן לקחת אותם בכמות בלתי נדלית וכי השימוש בהם בטוח ונכון. לרוב גמילה מסוג זה תתבצע על ידי ליווי מקצועי. ליווי מסוג זה תוכלו למצוא בוילה מטריקס.

    מדוע צריך גמילה תרופות אופיואידים?

    פעמים רבות אנו בטוחים כי כול תרופה הניתנת בעזרת מרשם רופא הינה בטוחה לשימוש אך לא תמיד מספרים לנו את הפרטים הקטנים והמשמעותיים. אופיואידים ניתנים על מנת להקל על כאבים חזקים במיוחד. נכון, אמנם הן ניתנות באישור אך אלו תרופות ממכרות ביותר אשר בכדי להפסיק ליטול אותן לרוב הגוף יעבור תהליך גמילה מתרופות לא פשוט. אז מדוע בכל זאת להפסיק?

    • אופיואידים יוצרים מהר מאוד תלות של הגוף בהם וכל דבר שמייצר תלות בסופו של דבר יותר מזיק ממועיל. במידה ואתם מרגישים כי אין לכם כל יכולת לתפקד ללא עזרתו של הכדור אתם זקוקים לגמילה.
    • האופיואידים אינם באמת עוזרים להתמודד עם הבעיה אלא רק מדחיקים אותה לפרק זמן מסוים כך שלמעשה הם אינם מספקים את הטיפול הראוי והנכון עבורכם.
    • השימוש באופיואידים לרוב גולש למקומות אחרים אשר לא לשמם הוא נועד. פעמים רבות מתחילים לקחת אותם לשם עזרה בהתמודדות עם הכאב אך בקלות ניתן להיגרר לשימוש מיותר המביא לבריחה מההתמודדות האמיתית עם החיים.

    עזרה מקצועית לגמילה אופיואידים

    אופיואידים הינם כדורים העלולים לסכן את בריאותכם יותר מלהועיל לה. החיסרון הגדול ביותר שלהם הוא הנפילה המהירה להתמכרות אליהם וכמו בכל התמכרות גם כאן תהליך הגמילה אינו פשוט ואינו נעים. על מנת לצלוח אותו כראוי רצוי לבחור בעזרה מקצועית שתיתן את המענה עבור הבעיה איתה אתם מתמודדים כרגע. בוילה מטריקס ישנם אנשי צוות רבים המוכשרים כל אחד בתחומו ויוכלו לתת לכם את המענה הראוי ביותר בכדי לעזור לכם להתגבר על הקושי שבגמילה ולעבור אותה בהצלחה. שיטות טיפול התמכרויות שלנו רבות ומגוונות ומאפשרות לכל אדם למצוא את המקום הנכון ביותר עבורו כאן אצלנו.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      גמילה מתרופות נוספים
      מרחיקים מכם את הסמים ומצילים את חייכם
      התמכרות לסמים היא הרסנית בכל קנה מידה, בין אם מדובר בסמים קשים או סמים קלים. הסיבה לכך היא שמלבד המכור עצמו שנפגע מההתמכרות שלו, על כל אחד כזה ישנם כמה אנשים שלא מכורים אבל מושפעים מההתמכרות של אותו אדם. אנשים שקרובים אליו מאוד, צופים בו הו(...)
      קרא עוד
      נפרדים מהאלכוהול לנצח
      כשחושבים על גמילה מאלכוהול, המחשבה הראשונה בדרך כלל פשוטה מאוד. הרי בסך הכל מדובר בתהליך מהיר בו אדם מפסיק באופן חד ומהיר לצרוך אלכוהול, ומתרגל לזה. אין ספק שזה נשמע קל, אך בפועל מדובר באחד התהליכים המסובכים, הכואבים והמתישים ביותר שיש. על(...)
      קרא עוד
      אל תתמכרו למחסור בכאב
      משככי כאבים הם פתרון מעולה להקלה על כאבים של אדם, כך שרק הגיוני ליטול אותם ברגע שמורגשת אי נוחות שפוגעת בתפקוד היום יומי. הבעיה מתחילה כשהשימוש בתרופות ומשככי מכאבים הופך להתמכרות של ממש, ופתרון לכל בעיה ולו הקטנה ביותר. כך, התמכרות למשככי(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים