מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מה כולל תהליך השיקום מהתמכרויות?

    וילה מטריקס הינה מרכז גמילה מתקדם, אשר ממוקם במתחם אקסקלוסיבי, ומציע תהליך גמילה ושיקום מהתמכרויות שונות. מה כולל תהליך השיקום מהתמכרויות? בוילה מטריקס מאמינים כי כל אדם הוא שונה, ולפיכך, יש להתאים את אופי הטיפול אל צרכיו האישיים. מלבד זאת, סוג ההתמכרות גם יקבע את אופן השיקום, כאשר באופן כללי, ישנם מספר שלבים אוניברסליים אשר מתרחשים בעת תהליך השיקום מהתמכרויות כמעט באופן גורף.

    השלבים בתהליך השיקום מהתמכרויות

    כאמור, ישנו תהליך מובנה ומסודר על פיו יש לפעול כאשר נגמלים מהתמכרויות, כאשר ישנם ניואנסים אשר משתנים בהתאם לאדם עצמו וסוג ההתמכרות ממנה סובל. הנה כמה שלבי יסוד כלליים בהליך שיקום מהתמכרות:

    • ניקוי הגוף: אם מדובר בהתמכרות לחומרים מסוימים כגון סמים, אלכוהול או תרופות, השלב הראשון תמיד יהיה ניקוי פיזי של החומרים מהגוף, כאשר רק לאחר שהגוף נגמל מן החומר יחל תהליך השיקום עצמו, במישורים המנטליים והרגשיים.
    • מציאת שורש הבעיה וטיפול בה: כיום כבר ידוע כי התמכרות הינה מנגנון התמודדות, אמנם מנגנון לא בריא, אך זהו מנגנון אשר נוצר כדי להתמודד עם קושי בחייו של האדם, כאשר הקושי שהוביל את האדם אל ההתמכרות הוא הבעיה המרכזית, וההתמכרות עצמה היא תוצר לוואי שלו. אי לכך, יש להגיע אל שורש הבעיה ולטפל בה לפני הכל.
    • רכישת כלים: שלב נוסף בתהליך הינו רכישת כלים בריאים ומאוזנים אשר יחליפו את המנגנון החולה של ההתמכרות ויאפשרו למטופל לתפקד באופן תקין, ואף ימנעו ממנו לחזור אל ההתמכרות בשנית.
    • יצירת תשתית: על המטופל ומשפחתו ליצור רשת תמיכה ותשתית חזקה אשר תוכל לקיים את המטופל ומשפחתו לאורך תהליך הגמילה ולאחריו. אנשי מקצוע מתחומים שונים, סביבה בריאה יותר וכדומה הם חלק מתשתית זו.
    • טיפולים תומכים: טיפולים אלטרנטיביים אשר מסייעים למטופל ולתהליך עצמו בדרכים רבות ומגוונות, החל מהקלה על מצבים פיזיים, דרך כלים נוספים לביטוי וטיפול ועד הקניית רוגע והפגת מתחים.

    תהליך מורכב במסגרת מקצועית

    תהליך שיקום הינו תהליך מורכב אשר מתרחש במספר מישורים והוא כולל את המטופל עצמו ואת משפחתו וסביבתו, ולכן מומלץ מאוד לפנות אל מרכז מקצועי אשר מאגד את שלל הטיפולים ואנשי מקצוע מכל התחומים.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      טיפול בהתמכרויות נוספים
      מרחיקים מכם את הסמים ומצילים את חייכם
      התמכרות לסמים היא הרסנית בכל קנה מידה, בין אם מדובר בסמים קשים או סמים קלים. הסיבה לכך היא שמלבד המכור עצמו שנפגע מההתמכרות שלו, על כל אחד כזה ישנם כמה אנשים שלא מכורים אבל מושפעים מההתמכרות של אותו אדם. אנשים שקרובים אליו מאוד, צופים בו הו(...)
      קרא עוד
      נפרדים מהאלכוהול לנצח
      כשחושבים על גמילה מאלכוהול, המחשבה הראשונה בדרך כלל פשוטה מאוד. הרי בסך הכל מדובר בתהליך מהיר בו אדם מפסיק באופן חד ומהיר לצרוך אלכוהול, ומתרגל לזה. אין ספק שזה נשמע קל, אך בפועל מדובר באחד התהליכים המסובכים, הכואבים והמתישים ביותר שיש. על(...)
      קרא עוד
      אל תתמכרו למחסור בכאב
      משככי כאבים הם פתרון מעולה להקלה על כאבים של אדם, כך שרק הגיוני ליטול אותם ברגע שמורגשת אי נוחות שפוגעת בתפקוד היום יומי. הבעיה מתחילה כשהשימוש בתרופות ומשככי מכאבים הופך להתמכרות של ממש, ופתרון לכל בעיה ולו הקטנה ביותר. כך, התמכרות למשככי(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים