מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    טיפול וסיוע מסביב לשעון

    אי הידיעה למה לצפות מתוכנית טיפול בהתמכרות עלולה לגרום לאדם להרגיש רתיעה מכניסה לטיפול. בית מאזן מאלכוהול באשפוז מלא מציע טיפול וסיוע מסביב לשעון. אם אתם רוצים לקבל סיוע לבעיית האלכוהוליזם, אתם צריכים להתגורר במרכז לתקופה מסוימת, מה שאומר שאתם צריכים לעצור את הפעילויות החברתיות, העבודה והלימודים שלכם. חומרת ההתמכרות, הנחיצות הרפואית והכיסוי הביטוחי הם חלק מהמשתנים שיקבעו כמה זמן תצטרכו להישאר בטיפול במרכז 'וילה מטריקס'.

    בית מאזן מאלכוהול- הכנה לגמילה 

    הזמן שלכם שתבלו בתוכנית הטיפולים האישית שתותאם במיוחד עבורכם, מצריך חפצים ספציפיים, שאת חלקם כדאי להביא וחלקם להשאיר בבית. תחילה תחשבו על הפריטים שתצטרכו, כגון תעודת הזהות שלכם. בדרך כלל, אתם צריכים לארוז מספיק בגדים כשיספיקו לכם לשהייה של שבועיים לפחות. הלבוש האידיאלי מורכב מבגדים רפויים ונוחים שניתן ללבוש בשכבות (במקרה שיהיה קריר), פיג'מה, נעלי ספורט וכפכפים.

    כמו כן, זכרו להביא מוצרי טיפוח חדשים לגמרי, שלא נפתחו, כגון מוצרי טיפוח לשיער, תרחיץ גוף, מוצרי קוסמטיקה, משחת שיניים ופריטי טיפוח. בשמים וכל מוצרי טיפוח אישי אלכוהוליים אחרים אסורים בהחלט.

    תוצאות צפויות מטיפול גמילה מאלכוהול

    ברגע שאתם נכנסים לגמילה דרך בית מאזן מאלכוהול, הדרך שלכם להחלמה מתחילה. על מנת לפתח עבורכם תוכנית טיפול ייחודית, בית מאזן מאלכוהול שעורך את הטיפול שלכם יכול לבקש ממכם למלא שאלון או לערוך ראיון שלא רק נותן לצוות מושג טוב יותר מי אתם, אלא גם מעריך את ההיסטוריה שלכם עם ההתמכרות לאלכוהול. כמו כן, חשוב לצוות לדעת על כל בעיה רפואית הנלווית, כדי לא להזניח אותה ולהמשיך לטפל בה כראוי. לאחר מכן, הצוות המטפל שלכם ישגיח עליכם ויתערב בעת הצורך כדי לסייע בתסמיני גמילה ולהבטיח את שלומכם. במרכז הגמילה 'וילה מטריקס' תקבלו מגוון טיפולים המועברים על ידי טובי המומחים, אשר יעזרו לכם לעבור את הגמילה בקלות, ולזכות סוף סוף בחיים רגילים, ללא האלכוהול! כל הטיפולים המועברים במרכז הגמילה מוכחים כיעילים ביותר לטיפול בהתמכרויות. לקביעת פגישת ייעוץ וראיון, צרו קשר עם בית מאזן 'וילה מטריקס'.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      להיות מוכנים רגשית ונפשית לקבלת עזרה מקצ...
      למרבה הצער, לא הרבה אנשים אשר מתמודדים על התמכרות לסמים או לאלכוהול באמת יבקשו עזרה. בתים מאזנים פרטיים מטפלים רק באחוז קטן מהחולים. לעתים קרובות אנשים דוחים את פנייתם לעזרה מאנשי מקצוע מכיוון שהם לא מוכנים רגשית או נפשית להפסיק להשתמש או ל(...)
      קרא עוד
      לקחת את עצמכם בידיים ולטפל בהתמכרות
      הימורים כפייתיים הם שם נוסף להתמכרות להימורים, שעלולה להוביל למצוקה כלכלית ולעומס על מערכות יחסים ומקום העבודה. התמכרות להימורים שונה מהתרגשות מזדמנת או הימורים שניתנים לניהול בכך שהיא עשויה להשתלט על חייו של אדם. זה יכול לקרות לכל אחד בכל(...)
      קרא עוד
      להקל על המאמץ ולטפל בהתמכרות
      הסתמכות על היתרונות של בית מאזן מאלכוהול פרטי עשויה להקל על המאמץ שלכם להתפכח. פיכחון הוא יעד שאליו יש להגיע לאחר מסע יעיל ועשיר במגוון מיומנויות שניתן וחשוב לרכוש,כדי שתוכלו לא רק להגיע לפיכחון אלא גם לשמור עליו. ואין ספק כי דרך זו יכולה ל(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים