מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    טיפול בהלומי קרב

    כיצד ניתן לבצע טיפול בהלומי קרב?

    אנשים רבים מכירים את המושג הלם קרב כסוג של הפרעת דחק פוסט-טראומטית שחיילים עלולים לפתח לאחר שהם עדים או עוברים אירועים הרסניים בזמן שהם משרתים את ארצם בצבא. כמו הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD), הלם קרב הוא תגובה לאירוע טראומטי. התסמינים יכולים להיות שונים מחייל אחד למשנהו ואפילו מאירוע אחד למשנהו. היציאה מהצבא לאזרחות מציבה אותם במגע עם הרבה אנשים ודברים שונים שלא בהכרח קשורים לחוויה הטראומטית שלהם, אבל המראות, הצלילים, הריחות והמילים יכולים להפעיל את תסמיני הפרעת הדחק הפוסט-טראומטית שלהם, והם צריכים להתמודד עם זה באמצע שום מקום. טיפול בהלומי קרב חשוב עבור אנשי השירות הנושאים בנטל של מה שהם היו עדים וחוו. לאחר סיום שירותם הצבאי, חיילים הסובלים מהלם קרב יכולים למצוא תמיכה בוילה מטריקס. יקיפו אותם בטיפולים הנחוצים, כולל מענה מקצועי נדרש, כדי לעזור להם לנווט ברוגע ולעבור את שלב הפוסט-טראומה.

    שיפור המודעות לתסמיני PTSD קרבי

    סכנה קיצונית או טראומה יכולה לגרום להפרעת דחק פוסט טראומטית. זה עשוי להתבטא תוך מספר ימים או שעות לאחר האירוע, אך זה עשוי לקחת גם חודשים ואף שנים. חיילים הלומי קרב יכולים לחוות תסמינים שונים מאחד לשני. חיילים משוחררים בדרך כלל יכולים לחוות את הפוסט טראומה במגוון דרכים:

    • אדם עלול לחוות תגובות רגשיות קשות הכוללות התקפי פאניקה, רעד בלתי נשלט ודפיקות לב מועצות כתוצאה מזכרונות חוזרים וחזקים, כגון סיוטים ופלאשבקים.
    • בידוד והימנעות – אדם עלול להרחיק את עצמו מאנשים, מיקומים או דברים שמתקשרים לאירוע טראומטי או שיכולים לשמש טריגרים לאותו זיכרון.
    • שינויים במצב הנפשי של האדם – אדם עלול לחוות דיכאון קיצוני, יחד עם דאגה מוגברת, אשמה והשפלה.
    • להיות על הקצה כל הזמן יכול לגרום לאדם להיראות חסר סבלנות, זועם, ולא מסוגל לשלוט בדחפים שלו. בנוסף, עלולות להיות להם בעיות שינה.
    • PTSD משפיע הן על הזיכרונות והן על הדרך שבה אדם מגיב. תגובת הפחד נשארת פעילה אצל אנשים עם PTSD, מה שגורם להם לחרדות גם לאחר שהאירוע הטראומטי חלף. הזיכרון לא נדחק לחלק האחורי של המוח, אלא נשאר מקדימה ובמרכז. זה עושה פלאשבקים כל כך אינטנסיביים עד שמרגישים כאילו הם חווים את הטראומה, עם כל חושי הריח, הראייה, הטעם והמגע.

    טיפול בהלומי קרב וניהול הסימפטומים

    תסמיני PTSD מלחמה, אם לא מטופלים, עלולים להחמיר ולהשפיע על חלקים רבים בחייו של אדם. על מנת להתמודד עם הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD), אתה יכול להשתמש באחת מכמה גישות טיפול בהלומי קרב. וילה מטריקס מציעה מגוון שיטות טיפול, שבהן צוות מומחים יכולים לייעץ לכם על מהלך הטיפול הטוב ביותר בהתבסס על הצרכים הייחודיים שלכם, הכוללים CBT, קבוצות תמיכה ועוד.

    טיפול בהלומי קרב וניהול הסימפטומים

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      שירותים נוספים
      קליניקה לטיפול רגשי
      קליניקה לטיפול רגשי מבית וילה מטריקס התמודדות עם נבכי החיים אינה פשוטה לרבים מאיתנו. אתגרים רגשיים כמו לחץ, דאגה ודיכאון יכולים לגרום לנו להרגיש חסרי אונים לפעמים. טיפול רגשי מועיל במצב זה. זהו משאב רב עוצמה לפיתוח מודעות עצמית, התמודדות עם(...)
      קרא עוד
      מרכז יום לטיפול בהתמכרויות
      מרכז יום לטיפול בהתמכרויות וילה מטריקס תוכניות טיפול בהתמכרות לסמים מגיעות בכל הצורות והסוגים, אך הן תמיד חולקות קבוצה משותפת של עקרונות ונהלים המסייעים למטופלים להתגבר על ההתמכרויות שלהם. רוב מרפאות הטיפול מספקות פעילויות וטיפולים כאלה כחל(...)
      קרא עוד
      טיפול בטראומה מינית
      מה הוא טיפול בטראומה מינית? בני נוער, צעירים ומבוגרים שחוו אלימות מינית, התעללות או תקיפה מינית אינם לבד, וגם לא צריכים להרגיש כך. בשלב מסוים בחייהם, יותר מ-50% מהנשים וכמעט 1/3 מהגברים חוו אלימות מינית. רבע מהנשים ואחד מכל שלושה עשר בנים ח(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים