מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    טיפול בפוסט טראומה

    כיצד ניגשים לטיפול בפוסט טראומה?

    שילוב של מגוון טכניקות ושיטות טיפול הם אבני היסוד של התמודדות על פוסט טראומה. למרות שזה עשוי להיות מאתגר להשלים עם העובדה כי אתם חווים פוסט טראומה, הגישה הטובה ביותר לטיפול בהפרעת דחק פוסט טראומטית היא להתמודד עם הרגשות שלכם ולבקש עזרה ממומחים. אף פעם לא מאוחר מדי לקבל טיפול בפוסט טראומה, מכיוון שהטיפול יעיל גם שנים לאחר שהאירוע או האירועים הטראומטיים התרחשו. חשוב לקבל ליווי מקצועי של אנשי מקצוע המתמחים בפוסט טראומה. בוילה מטריקס תמצאו את המומחים הדרושים לכם, מקום שקט להחלמה ומגוון שיטות טיפול זמינות.

    הערכת מצב של פוסט טראומה

    כדי לוודא שהטיפול בפוסט טראומה מתאים ספציפית לדרישות שלכם, יש לבצע הערכה יסודית של הסימפטומים שלכם לפני שתתחילו טיפול בפוסט טראומה.. פנייה לוילה מטריקס היא הצעד הראשון, שם רופא מומחה יבצע את ההערכה. אם תסמיני הפרעת הדחק הפוסט-טראומטית שלכם נמשכו יותר מארבעה שבועות או שהם חמורים במיוחד, יציעו לכם טיפול מתאים.

    שיטות טיפול בפוסט טראומה

    כאשר מתמודדים עם הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD), משתמשים בשיטות טיפול בפוסט טראומה עיקריות:

    שיטות טיפול קוגניטיבי התנהגותי- צורה אחת של טיפול, שהוא טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), מתמקד בשינוי דפוסי החשיבה ודפוסי ההתנהגות של האדם על מנת להתמודד טוב יותר עם אתגרים. CBT משתמש במגוון אסטרטגיות פסיכולוגיות על מנת לעזור לך להתמודד עם האירוע הטראומטי. כדי לעזור לכם להתעמת עם החוויות הלא נעימות שלכם, המטפל עשוי להציע לרשום פרטים ספציפיים על מה שקרה. במהלך תקופת הטיפול, המטפל שלכם יעבוד איתכם כדי לחשוף מחשבות לא מועילות לגבי החוויה ולפתח אסטרטגיות להתמודדות עם כל הכאב ואי הנוחות שאתם יכולים לחוות.

    טיפול תרופתי- במקרים מסוימים רופא ימליץ ויתאים טיפול תרופתי מותאם.

    טיפול פסיכולוגי אישי וקבוצתי- בוילה מטריקס ניתן למצוא טיפול אישי ופרטני הזמין למטופל במהלך זמן השהייה במרכז הגמילה, כמו גם קבוצות תמיכה, אשר מספקים מעגל תמיכה שמאפשר למטופל להרגיש לא לבד ולשפר את המוטיבציה להצלחה והחלמה.

    לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ, צרו קשר עם וילה מטריקס.

    שיטות טיפול בפוסט טראומה

    טיפול בPTSD

    חלק מהאנשים מפתחים הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD) לאחר שחוו אירוע מפחיד או מסכן חיים. תחושות אימה הן במהלך והן לאחר חווית טראומה הן נורמליות. תגובת הגוף, הכוללת פחד, נועדה לעזור לנו להגיב או לברוח ממצבים מסוכנים. התגובות לטראומה עשויות להשתנות מאדם לאדם, אך החדשות הטובות הן שרוב האנשים מתגברים על התסמינים המוקדמים ביותר עם הזמן. אנשים שממשיכים לסבול מבעיות עלולים להיות מאובחנים עם הפרעת דחק פוסט טראומטית, וזקוקים לסיוע וקבלת טיפול ב PTSD.

    איך ניתן לבחון סבירות ל-PTSD?

    ישנן מספר דרכים שונות שבהן אתם יכולים להיחשף לאירועים קשים מאשר יכולים להוביל לפוסט טראומה:

    ההתרחשות הנוראה הייתה משהו שעברתם ממקור ראשון.

    היית שם כשאנשים אחרים עברו אירוע נוראי.

    גיליתם שהאירוע הנורא השפיע או איים על מישהו שאכפת לכם ממנו.

    כמגיב ראשון, למשל, אתם עלולים להיות נתון לחשיפה תכופה לפרטים גרפיים של תקריות מחרידות.

    לאחר חודש אחד של תסמינים שמקשים עליכם לפעול בהקשרים חברתיים ותעסוקתיים ומשפיעים לרעה על מערכות היחסים שלכם, ייתכן שיש לכם הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD).

    סוגי טיפול ב PTSD הזמינים עבורכם בעת הצורך

    החזרת השליטה בחייכם היא אחד היתרונות הרבים של טיפול ב ptsd. אתם יכולים להקל על התסמינים שלכם על ידי שילוב הטיפולים הבאים:

    הקניית ידע כיצד לנהל את הסימפטומים שלכם- שיפור בהערכה העצמית, במודעות החברתית ובפרספקטיבה הכללית, לימוד מנגנוני התמודדות. דיכאון, חרדה ושימוש בסמים הם בין נושאים נוספים שעלולים להתעורר כתוצאה מחוויות טראומטיות. וילה מטריקס מספקים לכם תמיכה מלאה כדי לעזור לכם להתמודד עם הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD).

    פסיכותרפיה- טיפול ב ptsd יכול לכלול מגוון של פסיכותרפיות. עבור הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD), חלק מהטיפולים הפסיכותרפיים כוללים:

    טיפול המבוסס על עקרונות קוגניטיביים. סוג זה של טיפול בדיבור עוזר לכם לזהות את דרכי החשיבה (דפוסים קוגניטיביים) שמחזיקים אותכם תקועים – למשל, רעיונות שליליים על עצמכם והסיכון להתרחשויות טראומטיות חוזרות. בנוסף לטיפול בחשיפה, טיפול קוגניטיבי משמש בדרך כלל לטיפול ב-PTSD.

    אם אתם מתקשים להתמודד עם לחץ בחייכם, המטפל שלכם יכול ללמד אותכם טכניקות לנהל את הסיטואציה.

    אפשרויות טיפול ב ptsd עשויות לכלול מפגשים אישיים וקבוצתיים כאחד. מציאת מכנה משותף עם אחרים שעוברים את אותם דברים יכול להיות יתרון גדול של טיפול קבוצתי.

    אם אתם סובלים מחרדה מתמשכת כתוצאה מאירוע טראומטי, כל אחת מהשיטות הללו עשויה לסייע לכם. אתם והמטפלים של וילה מטריקס יכולים לדבר על הצרכים והמטרות שלכם כדי לקבוע את מהלך הטיפול הטוב ביותר.

    סוגי טיפול ב PTSD הזמינים עבורכם בעת הצורך

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      שירותים נוספים
      קליניקה לטיפול רגשי
      קליניקה לטיפול רגשי מבית וילה מטריקס התמודדות עם נבכי החיים אינה פשוטה לרבים מאיתנו. אתגרים רגשיים כמו לחץ, דאגה ודיכאון יכולים לגרום לנו להרגיש חסרי אונים לפעמים. טיפול רגשי מועיל במצב זה. זהו משאב רב עוצמה לפיתוח מודעות עצמית, התמודדות עם(...)
      קרא עוד
      טיפול בהלומי קרב
      כיצד ניתן לבצע טיפול בהלומי קרב? אנשים רבים מכירים את המושג הלם קרב כסוג של הפרעת דחק פוסט-טראומטית שחיילים עלולים לפתח לאחר שהם עדים או עוברים אירועים הרסניים בזמן שהם משרתים את ארצם בצבא. כמו הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD), הלם קרב הוא תג(...)
      קרא עוד
      מרכז יום לטיפול בהתמכרויות
      מרכז יום לטיפול בהתמכרויות וילה מטריקס תוכניות טיפול בהתמכרות לסמים מגיעות בכל הצורות והסוגים, אך הן תמיד חולקות קבוצה משותפת של עקרונות ונהלים המסייעים למטופלים להתגבר על ההתמכרויות שלהם. רוב מרפאות הטיפול מספקות פעילויות וטיפולים כאלה כחל(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים