מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    מה צריך לדעת לפני שנכנסים למרכז טיפול לנגמלים

    בית מאזן הינו מקום בו עוזרים למטופלים לעבור תהליך גמילה שישחרר אותם מהתלות שלהם. וילה מטריקס הינה מרכז המספק מגוון התמכרויות שונות כגון, אלכוהול, סמים קשים או קלים, הימורים, אינטרנט, תחלואה כפולה והתמכרויות לתרופות מרשם. אז מה צריך לדעת לפני שנכנסים למרכז טיפול לנגמלים? ובכן, נושא זה חשוב מאוד על מנת להגיע מוכנים ולהבין מה המטופל ומשפחתו הולכים לעבור במהלך תקופה זו.

    מה צריך לדעת לפני שנכנסים למרכז טיפול לנגמלים וכיצד בוחרים מרכז מקצועי?

    כל התמכרות עלולה לפגוע במערכות חיים רבות כגון, בקשרים חברתיים, ביחסים עם קרובי משפחה, בלימודים, עבודה וכמובן על הבריאות הפיזי והנפשי של המכור. מסיבה זו, חשוב להגיע אל מכון הגמילה על מנת לקבל את הטיפולים החשובים והמשמעותיים להצלחת הגמילה. עם זאת, תהליך זה עלול להיות קשה וארוך ומתוצאה מכך חשוב לבחור את המכון הטוב ביותר בכדי להבין מה צריך לדעת לפני שנכנסים לבית מאזן:

    • לפני שאתם נכנסים לבית מאזן, חשוב לברר מי הם האנשים המנהלים אותו והעובדים בו. חשוב לברר את שנות הניסיון בתחום והאם הינם בעלי השכרה על מנת להעניק טיפולי גמילה. כאשר הצוות מבין את כל ההשלכות והבעיות של תהליך הגמילה, הינו יכול להכין אתכם לפני הכניסה ובכך תגיעו מוכנים ורגועים יותר.
    • לפני שאתם נכנסים למרכז טיפול לנגמלים, יש לברר מה התוכנית טיפולית. ובכן, מומלץ לבחור בבית מאזן שמפסק תכנית אישי וייחודי עם מגוון טיפולים שונים המיועדים לפי סוג התמכרות, לדוגמא, טיפול פסיכותרפי, טיפול קבוצתי, טיפול פרטני, טיפול בים, טיפול באומנות, טיפול משפחתי ועוד רבים. תכנית זה מאפשר למטופלים להגיע מוכנים עם ידע על תהליך אשר הם הולכים לעבור.

    תקפידו של תמיכה המשפחתית

    יש לדעת ולהבין שהמשפחה היא חלק בלתי נפרדת בתהליך, מהרגע בו המכור רשום למרכז טיפול ועד שהוא מסיים את הגמילה. התפקיד של תמיכה המשפחתית חשובה מאוד, והמטופל זקוק להרגיש שהיא תומכת ומאמינה בו ובהצלחה שלו. בנוסף, המשפחה היא זו שתאפשר לו להיכנס את בית מאזן והיא זו שתכין אותו לרגע בו הוא יכנס למכון ויתחיל את התהליך.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      להיות מוכנים רגשית ונפשית לקבלת עזרה מקצ...
      למרבה הצער, לא הרבה אנשים אשר מתמודדים על התמכרות לסמים או לאלכוהול באמת יבקשו עזרה. בתים מאזנים פרטיים מטפלים רק באחוז קטן מהחולים. לעתים קרובות אנשים דוחים את פנייתם לעזרה מאנשי מקצוע מכיוון שהם לא מוכנים רגשית או נפשית להפסיק להשתמש או ל(...)
      קרא עוד
      לקחת את עצמכם בידיים ולטפל בהתמכרות
      הימורים כפייתיים הם שם נוסף להתמכרות להימורים, שעלולה להוביל למצוקה כלכלית ולעומס על מערכות יחסים ומקום העבודה. התמכרות להימורים שונה מהתרגשות מזדמנת או הימורים שניתנים לניהול בכך שהיא עשויה להשתלט על חייו של אדם. זה יכול לקרות לכל אחד בכל(...)
      קרא עוד
      להקל על המאמץ ולטפל בהתמכרות
      הסתמכות על היתרונות של בית מאזן מאלכוהול פרטי עשויה להקל על המאמץ שלכם להתפכח. פיכחון הוא יעד שאליו יש להגיע לאחר מסע יעיל ועשיר במגוון מיומנויות שניתן וחשוב לרכוש,כדי שתוכלו לא רק להגיע לפיכחון אלא גם לשמור עליו. ואין ספק כי דרך זו יכולה ל(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים