מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    קבלת עזרה מקצועית

    קבלת עזרה מקצועית על ידי בית מאזן עשויה להציל חיים עבור אלו עם התמכרויות לאלכוהול או סמים. אבל לא תמיד קל לאתר את תוכנית הטיפול הטובה ביותר. על מנת לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת ולבחור את רכז הגמילה המתאים ביותר, תוכלו לבחון את הגורמים החשובים שכדאי לחשוב עליהם בעת בחירת הטיפול המתאים וכניסה לתוכנית גמילה. 'וילה מטריקס' מציעה לכם תוכנית גמילה באשפוז מלא, לזמן קצר או לטווח ארוך יותר, הכוללת שילוב של מספר שיטות טיפול, אשר מותאמות עבורכם באופן אישי, בהתאם לדרישות שלכם ולמצבכם הכללי.

    קריטריונים חשובים לבחירת בית מאזן מומלץ

    מציאת בית מאזן שיכול לענות על הדרישות הייחודיות שלכם ולהציע את הטיפול הדרוש לכם להחלמה מלאה היא בעלת חשיבות עליונה. מרכזים לטיפול בהתמכרויות שאכפת להם באמת מהמטופלים שלהם פונים לאדם המלא – הרוח, הגוף והנפש – בצורה הוליסטית. כדי למקסם את סיכויי ההצלחה שלכם, הם גם מספקים תוכניות טיפול המותאמות באופן אישי. לפני שמחליטים היכן לקבל טיפול בהתמכרות שלכם, חשוב לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

    • האמינות של מרכז הטיפולים – וודאו שלמכון הגמילה שאתם בוחרים יש את כל האישורים והרישיונות המתאימים, הדרושים על פי חוק על ידי הרשויות. בנוסף, בדקו כי כל אנשי הצוות והמטפלים בעלי הכשרה מקצועית מתאימה, ואל תהססו לבקש הוכחות לכך.
    • הוצאות רפואיות- מכיוון שהמחיר של אשפוז בבית מאזן פרטי יכול להיות לא זול, אפשר לבדוק אם אתם זכאים לקבלת החזר מטעם הביטח הפרטי, והאם חברת הביטוח עובדת בשיתוף פעולה עם המכון אליו אתם פונים.
    • תחומי התמחות- קחו בחשבון את תחום ההתמחות של מרכז הגמילה בעת בחירתכם. מרכזים מסוימים נותנים מענה להתמכרויות מסוימות, קבוצות של אנשים או שיטות טיפול מסוימות בלבד.

    לכן, חשוב למצוא בית מאזן שמכיר את הדרישות האישיות שלכם ויכול להתאים את שירותיו בהתאם.

    אילו שיטות טיפול זמינות לטיפול בהתמכרויות?

    שיטות הטיול המסופקות על ידי בית מאזן הן שיקול חשוב בבחירת המכון, מכיוון שהן מכתיבות את סוג הטיפול שאתם יכולים לצפות לקבל. בתים מאזנים מספקים לעיתים מגוון טיפולים, כגון:

    • קבוצות תמיכה
    • שיטת 12 השלבים
    • טיפול פרטני
    • פסיכותרפיה
    • טיפולי CBT ועוד

    בית מאזן טוב יבנה מערך תמיכה טיפולי גם לאחר סיום האשפוז, ולא ישאיר את המטופלים שלו ללא תמיכה מקצועית נדרשת. אם אתם מעוניינים להיות מלווים על ידי הצוות המקצועי הטוב ביותר, שיעזור וילמד אתכם להתמודד אם ההתמכרות שלכם ולהימנע ממנה, צרו קשר עם 'וילה מטריקס' והתחילו דרך חדשה ללא סמים או אלכוהול עוד היום!

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      לקחת את עצמכם בידיים ולטפל בהתמכרות
      הימורים כפייתיים הם שם נוסף להתמכרות להימורים, שעלולה להוביל למצוקה כלכלית ולעומס על מערכות יחסים ומקום העבודה. התמכרות להימורים שונה מהתרגשות מזדמנת או הימורים שניתנים לניהול בכך שהיא עשויה להשתלט על חייו של אדם. זה יכול לקרות לכל אחד בכל(...)
      קרא עוד
      להקל על המאמץ ולטפל בהתמכרות
      הסתמכות על היתרונות של בית מאזן מאלכוהול פרטי עשויה להקל על המאמץ שלכם להתפכח. פיכחון הוא יעד שאליו יש להגיע לאחר מסע יעיל ועשיר במגוון מיומנויות שניתן וחשוב לרכוש,כדי שתוכלו לא רק להגיע לפיכחון אלא גם לשמור עליו. ואין ספק כי דרך זו יכולה ל(...)
      קרא עוד
      טיפול וסיוע מסביב לשעון
      אי הידיעה למה לצפות מתוכנית טיפול בהתמכרות עלולה לגרום לאדם להרגיש רתיעה מכניסה לטיפול. בית מאזן מאלכוהול באשפוז מלא מציע טיפול וסיוע מסביב לשעון. אם אתם רוצים לקבל סיוע לבעיית האלכוהוליזם, אתם צריכים להתגורר במרכז לתקופה מסוימת, מה שאומר ש(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים