מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    נזהרים עם הכמות ששותים

    מי לא אוהב לשתות כוס יין או בירה צוננת בערב יום חמישי, אחרי שבוע קשה ומלא בעבודה ועשייה? כנראה שלא קיים אדם שלא באמת אוהב להתרפק על הטיפה המרה מידי פעם, ולאפשר לה להרגיע ולנחם אותו. עד כאן הכל מעולה, אלא אם כן מדובר בתחילתו של תהליך התמכרות. לצערנו, זה קורה לא מעט – אם בשל נסיבות אישיות או פשוט בשל אורח החיים הלחוץ של המאה ה-21. איך שלא תהפכו את זה, ההתמכרות לאלכוהול היא בעיה שהולכת והופכת שכיחה יותר. בתים מאזנים מאלכוהול כמו וילה מטריקס מטפלים ומלווים מכורים לאלכוהול שמצאו עצמם נמשכים יותר ויותר למשקאות החריפים, עד שאלו לקחו שליטה מלאה על חייהם. כעת, הדרך היחידה שלהם לחזור לשגרה היא באמצעות ליווי מקצועי בלבד.

    בתים מאזנים מאלכוהול הם הצעד הראשון לחיים חדשים

    התמכרות מוגדרת כפעולה שהאדם מבצע ללא שליטה, מתוך כמיהה פיזית ונפשית כה חזקה עד שלא משנה כמה ינסה להיאבק עם עצמו, בסופו של דבר ימצא עצמו חוזר על אותה פעולה. מסיבה זו, רוב המכורים שמנסים להיגמל באופן עצמאי או בעזרתם של אדם קרוב, מוצאים עצמם נכשלים שוב ושוב. במצב זה, יגיעו אל בתים מאזנים כאופציה אחרונה, כשהם כבר למודי קרבות ובדרך כלל לא מאמינים בהצלחת התהליך כלל. עם זאת, ישנו הבדל עצום בין תהליך גמילה עצמאי ובין תהליך גמילה המתבצע תחת בקרה מוקפדת.

    לוקחים שליטה על החיים

    בתים מאזנים מציעים קודם כל תוכנית גמילה המותאמת לכל מכור על פי מצבו האישי, רמת ההתמכרות ועוד. כל התהליך מתקיים תחת עינם המקצועית של פסיכולוגיים, רופאים, פסיכיאטריים, אחים ואחיות ואנשי מקצוע נוספים שנבחרו בקפידה, בכדי לשנות את חייהם של המכורים. אלמנט חשוב לא פחות הוא הסביבה החברתית המורכבת ממכורים ומכורות אחרים, שתומכים זה בזה ומשתפים בתהליך האישי שלהם, מקשיבים לתהליכים של אחרים ומדרבנים אותם להמשיך. וילה מטריקס יצרה בדיוק את הקומבינציה המנצחת הזו, המאפשרת לכל אדם לגלות שהוא יכול לקחת את השליטה על חייו, בחזרה אליו.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      מאמרים נוספים
      לקחת את עצמכם בידיים ולטפל בהתמכרות
      הימורים כפייתיים הם שם נוסף להתמכרות להימורים, שעלולה להוביל למצוקה כלכלית ולעומס על מערכות יחסים ומקום העבודה. התמכרות להימורים שונה מהתרגשות מזדמנת או הימורים שניתנים לניהול בכך שהיא עשויה להשתלט על חייו של אדם. זה יכול לקרות לכל אחד בכל(...)
      קרא עוד
      להקל על המאמץ ולטפל בהתמכרות
      הסתמכות על היתרונות של בית מאזן מאלכוהול פרטי עשויה להקל על המאמץ שלכם להתפכח. פיכחון הוא יעד שאליו יש להגיע לאחר מסע יעיל ועשיר במגוון מיומנויות שניתן וחשוב לרכוש,כדי שתוכלו לא רק להגיע לפיכחון אלא גם לשמור עליו. ואין ספק כי דרך זו יכולה ל(...)
      קרא עוד
      טיפול וסיוע מסביב לשעון
      אי הידיעה למה לצפות מתוכנית טיפול בהתמכרות עלולה לגרום לאדם להרגיש רתיעה מכניסה לטיפול. בית מאזן מאלכוהול באשפוז מלא מציע טיפול וסיוע מסביב לשעון. אם אתם רוצים לקבל סיוע לבעיית האלכוהוליזם, אתם צריכים להתגורר במרכז לתקופה מסוימת, מה שאומר ש(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים