מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

    צוות מטפלים רב תחומי

    המטפלים בצוות מגיעים מדיסצפלינות מגוונות כך שניתנת ההזדמנות לכל מטופל לקבל טיפולים ביניהם פסיכודרמה, nlp, טיפול באמנות, פסיכותרפיה וכו׳. כל מטופל מקבל מספר טיפולים על פי צורך . הטיפולים השונים מאפשרים לגעת בהיבטים שונים בנפשו של המטופל ובמהשך להגיע לאינטגרציה. ההתבוננות על כל מטופל היא בגישה הוליסטית כך שסך האינטראקציות והקשרים הנרקמים בין המטפלים, בין המטופלים ובין המטופל לבין עצמו יוצרת את השלם.

    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
    מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון

      כללי נוספים
      קליניקה לטיפול רגשי
      קליניקה לטיפול רגשי מבית וילה מטריקס התמודדות עם נבכי החיים אינה פשוטה לרבים מאיתנו. אתגרים רגשיים כמו לחץ, דאגה ודיכאון יכולים לגרום לנו להרגיש חסרי אונים לפעמים. טיפול רגשי מועיל במצב זה. זהו משאב רב עוצמה לפיתוח מודעות עצמית, התמודדות עם(...)
      קרא עוד
      טיפול בהלומי קרב
      כיצד ניתן לבצע טיפול בהלומי קרב? אנשים רבים מכירים את המושג הלם קרב כסוג של הפרעת דחק פוסט-טראומטית שחיילים עלולים לפתח לאחר שהם עדים או עוברים אירועים הרסניים בזמן שהם משרתים את ארצם בצבא. כמו הפרעת דחק פוסט טראומטית (PTSD), הלם קרב הוא תג(...)
      קרא עוד
      מרכז יום לטיפול בהתמכרויות
      מרכז יום לטיפול בהתמכרויות וילה מטריקס תוכניות טיפול בהתמכרות לסמים מגיעות בכל הצורות והסוגים, אך הן תמיד חולקות קבוצה משותפת של עקרונות ונהלים המסייעים למטופלים להתגבר על ההתמכרויות שלהם. רוב מרפאות הטיפול מספקות פעילויות וטיפולים כאלה כחל(...)
      קרא עוד
      מעוניין להתחיל מחדש? אנחנו המקום הנכון
      השאר פרטים ונתחיל בדרך חדשה

        חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים